ZŠ Tachov, Kostelní - Učíme se

Kvalita ovzduší  

   






   

Dobrý den.

Všechny Vás moc zdravím a posílám informace na prázdniny.

V průběhu prázdnin s dětmi opakujte vše, co jste se učili. 

- čtení všech písmen a slabik

- ŽA až na stranu 29

MA: trénujte příklady na sčítání

Pracujte na webových stránkách, které jsem Vám poslala.

 

UPOZORNĚNÍ:  Kdo se bude přihlašovat na skype, tak mě tam najdete pod: Lenka Srkalová, na místě fotky je kocour Sam ( kreslený).

                       Bylo by dobré, kdybyste se přihlásili do čtvrtka, abych mohla utvořit skupiny a dohodnout s Vámi dny a hodiny, kdy se budou skupiny scházet.

Přeji všem hezký zbytek víkendu a hlavně hodně zdraví.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

UPOZORNĚNÍ PRO RODIČE

Milí rodiče,všechny Vás moc zdravím a obracím se na Vás s prosbou.

Jelikož přestávám věřit, že děti nastoupí 2. listopadu do školy, ráda bych zavedla takový způsob učení, který mi umožní kontakt s dětmi i s Vámi, a to 

částečnou výuku přes aplikaci Skype.

Bylo by dobré, kdybyste si tuto aplikaci aktivovali a přihlásili se mi na Lenka Srkalová (mám účet bez fotografie). Já bych potom podle počtu dětí udělala skupiny a domluvili bychom se, který den a v kolik hodin bychom se scházeli Děti by se mnou mohly číst, ukázat mi psaní a Vám bych mohla případně ukázat nebo poradit, co byste potřebovali.

Zvažte, prosím tuto možnost a pokud se budete přihlašovat, zadejte tam příjmení dítěte ( v případě, že se jmenujete jinak.) U některých tříd už tento způsob celkem dobře funguje.

Přeji Vám hezký večer.

 

POZNÁMKA.

Ještě posílám odkaz na moc pěkné webové stránky, kde si můžou děti procvičovat učivo. Myslím, že se jim to bude líbit.

www.rysava.websnadno.cz

- vstoupíte na stránky, vlevo ve svislém sloupci najdete předmět ( 1. třída nemá český jazyk,ale čtení), vpravo nahoře zvolíte ročník

. je tam i hezká matematika a prvouka

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

ÚTERÝ 20.10.

Čtení: Stále opakujte říkanky a skládejte písmena a slabiky podle diktátu

          Zopakujte čtení řady písmen v ŽA na str. 26

          ŽA str. 27 - pracujte podle zadání dole pod cvičeními

Psaní: První psaní str. 32-33 - píšeme voskovkou

                                         - vše předepsané obtahujeme

                                         - důležité je psát na linku

                                         - str. 33 - upozorněte děti, že první kopeček je širší a další jsou užší ( vyzkoušejte i na papír),

                                                        od 3. řádku píšeme jedním tahem,vrací se po rovné nahoru a dělají další kopeček 

MA: trénujte psaní správných tvarů číslic

       Uč. str. 30/ 1, 2 - stejný postup jako včera

                      / 3    - podle příkladu dokreslí tečky

                      / 4    - pracujete podle obrázku vpravo, dva příklady udělejte společně, potom děti pracují SAMOSTATNĚ

Prvouka: str. 18, 19

Středa 21.10. - pátek 23.10.

Čtení: opakování všech básniček, diktát pímen a slabik, čtení písmen a slabik

          ŽA str.28- 29 - trénujte čtení (i o víkendu), opakujte stále, dokud není plynulé

                             - posouvají záložku a prstem si ukazují obloučky

                             - důležité je, aby děti nečetly napřed po písmenkách potichu a pak teprve nahlas!

                                musí číst rovnou nahlas, raději pomaleji, ale plynule

MA: Vyzkoušejte diktovat příklady a děti ať píší na linkovaný papír jen výsledky za sebou /můžou si počítat na víčkách) -

       upozorněte je na mezery mezi čísly ( ještě jsme to nedělali)

       Uč. str.31- rozdělte práci na části- každý den něco.

Psaní: str.34- 35

Vv: na malou čtvrtku nakresli voskovkami mísu s ovocem.

 

Přeji Vám krásný víkend a doufám, že se brzy uvidíme.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Všechny moc zdravím a vítám v novém týdnu.

Posílám nové úkoly, které jsem rozepsala na dny, ale můžete si je rozvrhnout, jak budte potřebovat. Práce, které jsem označila jako samostatné, nechte děti opravdu dělat samostatně, já jim je po návratu do školy oznámkuji.

Tak jdeme na to.

Pondělí 19.10.

ČJ: Vždy mají připravena písmenka

    - zopakujte básničky k písmenům, která jsme se učili ( každý den), ať je děti nezapomenou

    - ŽA str. 26 písmeno S - ve žlutém rámečku čtou S a říkají jestli je malé nebo velké, tiskací nebo psací

                                     - Básnička- naučit se

                                     - SAMOSTATNÁ PRÁCE: dají do kroužku všechna S v básničce

                                     - řada obrázků: říkají názv a určují, kde je S (na začátku, uvnitř nebo na konci)

                                     - řada písmen- čtou tam i zpět, pak na přeskáčku

                                     - SAMOSTATNÁ PRÁCE: dají do kroužku všechna S

                                     - zbytek stránky dělají SAMOSTATNĚ, u psaní S připomeňte, že píšeme shora dolů

- Diktát písmen a slabik: říkejte písmena (malé. velké), děti v diktovaném pořadí skládají do řady

                                    steně i slabiky (napřed si je nahlas rozloží, pak celou složí

 

MA: mají vždy číslice, znaménka, víčka nebo cokoli, na čem mohou znázorňovat (knoflíky, párátka...)

      trénujte správné psaní tvarů číslic na linkovaný papír (psaní na linky)

      - Uč. str.29/1 - přečtěte říkanku nahoře u výra

                          - děti přečtou příklad ve žlutém rámečku a znázorní takto: 3 - položí tři víčka, mezera,řeknou plus 1- položí jedno víčko, řeknou rovná se a víčka

                             shrnou dohromady, po jedné spočítají, kolik je celkem - tímto způsobem znázorňují příklady u všech cvičení

              str.29/2 - pozor, je to příklad OPAČNÝ (kolik vekých výrů a kolik malých), musí dodržet správné POŘADÍ

                          - znázorní na víčkách (mezery mezi hromádkami)

                          - pod hromádky položí číslice (1, 2)

                          - Kolik dohromady? - smíchají

                          - mezi čísla doplní +, pak = a číslici s výsledkem

                          - příklad napíší pod obrázek

Zbytek stránky podle zadání.

Poslední úkol dělají SAMOSTATNĚ, každý výsledek má svou barvu.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Všechn zdravím a posílám domácí úkoly, pro děti, které v úterý chyběly. ( do neděle).

Živá abeceda: str. 22 - 25

                     - pracujte podle zadání (dole ve žlutém rámečku)

                     - dúležité: každý den čtěte písmena a slabiky, slabiky rozkládají na hláska, skládají z vystřižených písmen

                     - diktát písmen a slabik ( skládají vedle sebe v pořadí, v jakém diktujete)

Psaní: str. 28- 31

         - voskovkou

         - předepsané tvary obtáhnou, pozor jak ukazují šipky

         - dotahovat až na linky ( nahoře i dole)

MA: - přpravte si: 5 víček ( knoflíky, párátka....), číslice, znaménko + a =

      1. Píšeme číslici 3

        - nejdříve v sešitu První psaní ( vzadu - na obalu je sova) str.3

        - učebnice MA str.26

     2. str.27 - pracujte podle zadání u úkolů

                 - znázorňujte na víčkách:- první hromádka 2, druhá hromádka1 

                                                     - pod první položí číslici 2, pod druhou položí číslici 1

                                                     - celkem- hromádky smíchají a spočítají všechna víčka

                                                    - mezi položená čísla doplní +, pak = a číslo kolik spočítali celkem (3)

               - po dokončení stránky vybarví správnou mašličku u draka ( to znají, ví kde)

        str.27 - pracujete steně jako u čísla 3 ( napřed v Prvním psaní)

 

Poznámka: Prosím rodiče dětí, které chyběly, aby si přišli v pondělí mezi 8. - 12. hodinou vyzvednout malý sešit s písmeny a prvouku. Děkuji

 

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
   
© ZŠ Kostelní

Přihlášení