ZŠ Tachov, Kostelní - Učíme se

Kvalita ovzduší  

   






   

Všechny moc zdravím a tentokrát nepřicházím s úkoly.

Přeji Vám krásné Velikonoce, dokončete si to, co jste nestihli a odpočívejte.

Už se na Vás těším.

Vaše paní učitelka

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Velikonoční angličtina.
Cílem je naučit se slovíčka k tématu EASTER (Velikonoce).
Do slovníčku (nebo na papír) si napiš ​aspoň 10 slovíček, která se týkají Velikonoc. Např. Velikonoce, vajíčko, kuře, zajíček, jehně,  košík, sladkosti, květina, kostel, tráva, čokoláda, jaro,… ale můžeš si napsat i jiná slovíčka, která tě zaujmou. Můžeš si udělat i obrázkový slovníček - místo českého slovíčka si namaluješ obrázek. Třeba napíšeš an egg a nakreslíš vajíčko (už jsme obrázkové slovníčky dělali)

Nápověda: spring, chocolate, grass, a  church, a flower, candy, a basket, a lamb, a rabbit, an Easter bunny, a chicken( chick), an egg, Easter 

1. Nejdřív začni videem. Porozumíš některým slovíčkům? Možná moc ne, ale aspoň uvidíš, jak se slaví Velikonoce v Anglii. Je to stejné jako u nás v Čechách?? Najdeš rozdíly? https://www.youtube.com/watch?v=3fh6-C3S1hs

2. Podívej se na video. Můžeš si některá slovíčka vypsat do slovníčku: https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE

3. Pro ty, co už slovíčka umí, jsou tu hádanky s písničkou: https://www.youtube.com/watch?v=dI5bj8iMTz8

4. Další slovíčka si najdi zde: https://www.learningchocolate.com/content/easter

Nahoře v hnědém rámečku si klikni i na další hry (Match up 2, Match up 3, Fill in, Dictation). Pokud nevíš, kde to je,  nápovědu najdeš v příloze (na nástěnce třídy).

5. V pracovním sešitě si vyplň str. 86, kdo chce vyrábět i str. 91

 Na závěr si poslechni veselou velikonoční písničku:

https://www.youtube.com/watch?v=4hfV3ubcnqM&list=PLFV9iYVn5cGMPt2uqJ5L_Nc9tuuHmhZIo&index=79&t=0s

Kdo chce ještě opakovat nábytek: https://www.learningchocolate.com/content/our-room

Snad si každý najde něco, co se mu bude líbit! Kdo chce, může poslat fotku svého velikonočního slovníčku.

HAPPY EASTER!!

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Po krásném víkendu Vás zase všechny moc zdravím, doufám, že jste odpočatí, abychom se mohli pustit do další školní práce.

A tady je:

PONDĚLÍ 6.4.

ČJ: stále opakuj a procvičuj všechna vyjmenovaná slova

     - po V zkoušej už bez pomocné kartičky

    Uč. str. 64  přečti si článek

    Do sešitu: doplň cvičení 3 - vypiš slova příbuzná podle zadání a vymysli ještě dvě jiná slova příbuná ( také je napiš)

     PS str. 43 / 1, 4 ( pracuj podle vzoru) - vzpomeň si, co jsme si říkali o předponě - je před kořenem slova a píše se s kořenem dohromady ( narozdíl od předložky)

Čtení: nezapomeň na básničku

    - najdi na webových stránkách, kde pracujete, článek Včelí medvídci, kdo nedoplňoval, tak doplní y/i a potom si udělej úkoly u článku

   - na papír napiš Název článku a zkus včelí medvídky nakreslit

  - kdo se na stránky nedostal, tak si čte v čítance str.98- 100 a pak udělá totéž

MA: dokonči v PS str.18 ( kdo nemá), zopakuj si všechny násobky

    Uč.str.74 / 1 přečti si a prohlédni si dobře postup a číselnou osu

    PS str. 19/ 1

Pč: udělej si úklid svého pokojíčku (koutku) a pomoz mamince s velikonoční výzdobou - maminka Ti za to dá známku do ŽK

 

Úterý 7.4.

ČJ: přeříkej si vyj. slova

    - uč. str. 64/ 1, 4, 5 doplň ústně

   - PS str. 43 / 2- spoj s obrázky, 3

Sloh: vzpomeň si, jak jsme vyýšleli věty, ve kterých mělo být co nejvíce vyj. slov.

     - vymysli a napiš větu, nebo krátké souvislé vyprávění, ve kterém bude co nejvíce vyj. slov po V ( už se na Tvé nápady těším)

Čtení: Čít. str. 98 - 100

MA: Do sešitu: Uč. str. 74/ 4 piš jen čísla do řady

      - pod úkol nakresli ještě 3 startovní čísla a do nich vymysli své šifry, pod ně napiš řešení, také je můžeš poslat k vyluštění někomu z kamarádů

      - PS str. 19/ 2, 4

PRV: na celý týden

       - opět na papír:

          ŽIVÁ PŘÍRODA ( napiš barevně)

          Přírodní společenstva: louka, pole, les, potok ( řeka, rybník)

          - každé má typické rostliny a živočichy, kteří zde mají potřebné podmínky pro život a rostliny s živočichy jsou zde na sobě závislí

         Úkol: vytvoř si pro každé společenstvo jeden obrázek (papír) tak, aby bylo jasné, o jaké společenstvo se jedná, záleží na tvé fantazii, můžeš malovat, lepit nebo obojí

                 - úkol je dlouhodobý, práce si potom vystavíme

 

Pracujte v klidu a pohodě. Pokud něco nestihnete dokončíte ve středu, kdy bude úkolů méně. Mějte se moc hezky, opatrujte se, už se na Vás těším.

 

7.4. POZNÁMKA: Omlouvám se všem, ale u pondělí ČJ do sešitu ne cvičení 2, ale cvičení 3 na str. 64.

                          Také jasem se zase dívala na webové stránky, na kterých děti procvičují a článek se Včelími medvídky tam už není, tak at děti čtou v čítance (viz. úkoly).

      POZOR: pokud chcete ještě jiné stránky najděte: www.skolakov.cz, jsou také krásné, dětem se budou líbit a budou mít změnu.

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Opět všechny moc zdravím a posílá zadání úkolů na zbytek týdne.

ČTVRTEK

ČJ: Opakujte vyj. slova po V

       Do sešitu: napiš na každé vyjmenované slovo krátkou větu

       PS str. 42/1, 2

Čtení: čít. str. 101 - básničky

          čtení ze své knihy

VV:  čítanka str. 101-druhá básnička je aprílová, napiš na papír ( papíry můžete používat oboustranně jako v sešitu) nadpis: Aprílové čtení, vyber si jedno z aprílových zvířat a

       namaluj ho

       - můžeš si vymyslet i své vlastní

MA: Uč. str.71 - zopakuj si jednotky hmotnosti

       Do sešitu:

       uč. str.71/ 3 slovní úloha- zápis, příklad, odpověď

       PS str.16/ 1, 2

PRV- až do úterý

       Na papír- zápis

        VZDUCH

        - nutný pro život

        - je to plynná látka

        - složení: dusík, kyslík, oxid uhličitý, další plyny

        - dýcháme kyslík, vydechujeme oxid uhličitý

        - pohyb vzduchu- vítr, vichřice, uragán ( síla jeho pohybu)

        Oheň potřebuje kyslík k hoření

        ÚKOL: pracuj POUZE S RODIČI !!!!!

                 1. zapal svíčku a přiklop jí sklenicí

                 2. jednou větou popiš, co se stalo ( na papír pod zápis)

                 3. pod větu nakresli postup pokusu

PÁTEK

ČJ: Uč. str.63- přečti si článek

     Do sešitu: str.63/ 4 přepiš první řádek, zbytek cvičení udělej ústně a zdůvodňuj

     PS str.42/ 3, 4

Čtení: čti ze své rozečtené knihy

MA: PS str.16/ 3, 5

            str. 16/ 4 můžeš pracovat s mamkou nebo taťkou

           Do sešitu: Zkus vymyslet podobnou slovní úlohu jakou jsi počítal včera - napiš ji a udělej jen příklad a odpověď

 

O víkendu jen dokončete, co jste nestihli a odpočívejte.

Přeji vám krásnou sobotu a neděli. 

  

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Tento týden dokončíme lekci 6. Téma je: PETS = domácí mazlíčci

  • Učebnice str. 47. Přečti si celou stánku. Slovíčka si zapiš do slovníčku (nezapomeň na A PONY a A RABBIT) Uč. 47/2 otázky a odpovědi opiš do sešitu.
  • PS str 59/2 – dopiš, co máš nebo nemáš: I have got = já mám, I haven´t got = nemám
  • PS str. 61 celá strana kvíz – vyplň a ohodnoť se.

Tentokrát nic neofocuj, slovníček a pracovní sešit ukážeš po návratu do školy. Ať se ti daří! 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Vítám všechny po víkendu a doufám, že jste odpočatí, protože přichází zase trochu školní práce.

PONDĚLÍ

ČJ: stále si opakujte všechna vyjmenovaná slov a nově i po V

      PS str. 41/ 1,2 

             - Věty  ( z úkolu 2) napiš do sešitu

Čtení: nezapomeň na básničku- přečti ji několikrát, zkus kousek zpaměti

         Čít.str.\95-  Jestlipak to víš

         Úkol: tento úkol bude současně na ČJ sloh, psaní a Vv - máš na to celý týden (pracuj na papír)

         1. Sloh, psaní, Vv: vyhledej ve správné knížce jednoduchý recept - přepiš ho, nakresli výsledný pokrm 

MA:  Opakuj písemné sčítání a odčítání, násobení a dělení ( třeba na webu)

       Do sešitu: uč. str. 70/ 4 sl.úloha- zápis, příklad, odpověď

                      -  zkus vymyslet a stejným způsobem vyřešit podobnou slovní úlohu ( použij příklad z vaší domácnosti)

       PS- str.15, co komu chybí

 

- pracuj samostatně, s rodiči opravte chyby a nezapomeň si známky zapisovatt do své domácí ŽK

 

ÚTERÝ

ČJ: vyj. slova- stále přeříkávej, zopskuj si abecedu

     Uč. str.62 - Vyšehradská vyprávěnka, přečti a úkoly na stránce si udělej ústně

    PS str. 41/ 3 

ČT:  pokračuj z pondělí, čti ve své knize a cvič básničku

MA: G- PS str 43/ 4

Prv: Pracuj zase na papír

      1. Najdi ve vyjmenovaných slovech po V 2 živočichy, vyhledej o nich informace a případně si najdi jejich obrázek k vystřižení

      2. Obrázky nalep ( kdo nemá, tak namaluje) a ke každému z nich krátce napiš, co jsi se o nich dovědě

     - listy pečlivě ukládej

 

Poznámka: Všechny Vás moc pozdravuji.

                  Stále se mi někteří rodiče neozvali, tak prosím, aby to napravili.

                  Pokud mi chcete některé práce nebo obrázky ukázat ( ŽK, listy z PRV atd.) můžete mi je poslat na komens, uděláte mi velkou radost.

 

                  Ve středu se opět ozvu s poračováním školní práce.

Mějte se hezky a pracujte s dobrou náladou.

 

 

  

 

 

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Dobrý den. Všechny opět moc pozdravuji a přináším novou práci na víkend.

Nejdříve bych Vám ale chtěla sdělit několik důležitých informací.

1. Paní učitelka na AJ prosí, aby dětičky pracovaly, protože byly přihlášeny pouze 4 (skupina paní Kočandrlové)

2. Já prosím, jestli byste mi mohli přes komens sdělit, zda jste se všichni dostali na webové stránky, které jsem Vám napsala na procvičování, abychom v nich mohli pracovat společně

3. Prosím také rodiče, kteří se mi ještě vůbec neozvali (15), jestli by tak mohli učinit. Potřebuji vědět, že jsme všichni v kontaktu a že jste všichni informováni o domácí práci pro děti. Ději Vám za pochopení a spolupráci.

A nyní úkoly na víkend.

Tentokrát dejte do pořádku AJ. 

ČJ: Vyjmenovaná slova po V - naučte se

MA: PS str. 18- dokončení

PRV: V prvouce pracujte na papíry A4, potom si z nich uděláme sešit

        1. Zápis (na ten papí)

           Neživá příroda

           Voda

           -velice důležitá pro život na Zemi

           - pokrývá dvě třetiny povrchu

          Výskyt: moře, jezera, rybníky, řeky, potoky, půda, podzemí, těla rostlin a živočichů

          Voda v přírodě stále obíhá = OBĚH VODY V PŘÍRODĚ

          Slunce hřeje (voda se odpařuje) - pára(stoupá, ochlazuje se)- mraky- zpět na zem déšť, sníh- zpět do toků a půdy

           - to se stále opakuje

Voda je kapalina, v mrazu zmrzne- led

 

Pokus: 1. do nádobky nali vodu a dej do mrazáku

              popiš jednou větou, co se stalo

          2. Kostky ledu dej do vody, pozoruj co se stane

              - zase jednou větou popiš

Závěr pokusů napiš na stejný papír pod zápis

 

Všem přeji krásný víkend .

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Všechny opět zdraví Vaše paní učitelka. \Stále na Vás myslím a už se mi po Vás stýská Raději bych Vás měla hezky všechny pohromadě v lavicích, ale nedá se nic dělat, asi si ještě nějaký čas budeme muset pouze psát.

Vymyslele jsem nějaké novinky, abyste si mohli svou domácí práci trochu zpestřit.

1. Objevila jsem krásné webové stránky, kde můžete procvičovat vše, co se učíme ( ČJ, MA, PRV, Čtení).Je tam vše hezky pohromadě, jen zvolíte předmět a ročník, vyberete učivo a naskočí Vám úkoly. Po jejich vypracování si hned jedním klikem ověříte správnost.

Stránky: www.rysava.websnadno.cz - na tuto adresu kliknete, naskočí hlavní stránka, vlevo vyberete předmět, nahoře na liště 3. ročník, , objeví se seznam učiva, vyberete, co chcete procvičovat, klik a je to. Pak si odkliknete kontrolu a zjistíte kolik chyb jste udělali.

A protože už dobře znáte způsob mého známkování, přichází další má novinka

2. Vyrobte si vlastní domácí ŽK: ( DÚ z Pč) - jak bude vypadat, to nechám na Vás

    Zápis do DŽK: každý úkol, který uděláte si zapište jako ve škole- předmět, učivo, podle počtu chyb se spravedlivě oznámkujte

                         ( příklad:  ČJ, y/i po S,  1 )

    Po návratu do školy mi svůj výtvor ukážete. Známkujte se poctivě, hodnocení je pouze pro Vás, abyste měli přehled, co musíte ještě trénovat. Já z těchto známek hodnocení dělat nebudu. Ohodnotím pouze výtvarné provedení ŽK, abychom měli známku z Pč a Vv.

 

Na uvedené webové stráky se dostanete dobře,několikrát jsem je vyzkoušela.

 

A teď k dalším úkolům.

Středa, čtvrtek (25. a 26.3.)

ČJ: než půjdete do školy: naučit se básničku čít. str.92-Ohryzaná básnička

    - opakovat všechna vyj. slova

    - učit se vyj. slova po V a Z

    - uč.str.60/š do sešitu

 Čtení: čít. str.92- 94

           do sešitu vypracuj úkol 2 pod článkem

 

MA: stále pamětné počítání s přechodem

     - do sešitu: uč.str.69/ 6 dbejte na správnou úpravu sloupků

     - Zkuste procvičování na uvedených web. stránkách

 

Zatím se s Vámi loučím, přeji krásný den a kdybybyste cokoliv potřebovali jsem na komens.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
Pondělí, úterý ČJ: opakovat vyjmenovaná slova Do sešitu: uč. str. 60/ 1- přepsat slova z mističek, 2 - slova z police napiš podle abecedy Čtení: Čít. str.90 - přečíst - na čistý list papíru napiš vyluštěná slova ( pod článkem) a zbylou část papíru nakresli postavu z knihy, kterou právě čteš a napiš název této knihy a postavy (list si ulož) MA: Zopakujte všechny násobky Do sešitu: uč. str. 69/ 4 PS str.18/1, 2, 3 (první řada)
0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
   
© ZŠ Kostelní

Přihlášení