ZŠ Tachov, Kostelní - Týden od 6.4. - 10.4. 2020

Archiv  

Květen 2020
Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
   

Kvalita ovzduší  

   






   

Po krásném víkendu Vás zase všechny moc zdravím, doufám, že jste odpočatí, abychom se mohli pustit do další školní práce.

A tady je:

PONDĚLÍ 6.4.

ČJ: stále opakuj a procvičuj všechna vyjmenovaná slova

     - po V zkoušej už bez pomocné kartičky

    Uč. str. 64  přečti si článek

    Do sešitu: doplň cvičení 3 - vypiš slova příbuzná podle zadání a vymysli ještě dvě jiná slova příbuná ( také je napiš)

     PS str. 43 / 1, 4 ( pracuj podle vzoru) - vzpomeň si, co jsme si říkali o předponě - je před kořenem slova a píše se s kořenem dohromady ( narozdíl od předložky)

Čtení: nezapomeň na básničku

    - najdi na webových stránkách, kde pracujete, článek Včelí medvídci, kdo nedoplňoval, tak doplní y/i a potom si udělej úkoly u článku

   - na papír napiš Název článku a zkus včelí medvídky nakreslit

  - kdo se na stránky nedostal, tak si čte v čítance str.98- 100 a pak udělá totéž

MA: dokonči v PS str.18 ( kdo nemá), zopakuj si všechny násobky

    Uč.str.74 / 1 přečti si a prohlédni si dobře postup a číselnou osu

    PS str. 19/ 1

Pč: udělej si úklid svého pokojíčku (koutku) a pomoz mamince s velikonoční výzdobou - maminka Ti za to dá známku do ŽK

 

Úterý 7.4.

ČJ: přeříkej si vyj. slova

    - uč. str. 64/ 1, 4, 5 doplň ústně

   - PS str. 43 / 2- spoj s obrázky, 3

Sloh: vzpomeň si, jak jsme vyýšleli věty, ve kterých mělo být co nejvíce vyj. slov.

     - vymysli a napiš větu, nebo krátké souvislé vyprávění, ve kterém bude co nejvíce vyj. slov po V ( už se na Tvé nápady těším)

Čtení: Čít. str. 98 - 100

MA: Do sešitu: Uč. str. 74/ 4 piš jen čísla do řady

      - pod úkol nakresli ještě 3 startovní čísla a do nich vymysli své šifry, pod ně napiš řešení, také je můžeš poslat k vyluštění někomu z kamarádů

      - PS str. 19/ 2, 4

PRV: na celý týden

       - opět na papír:

          ŽIVÁ PŘÍRODA ( napiš barevně)

          Přírodní společenstva: louka, pole, les, potok ( řeka, rybník)

          - každé má typické rostliny a živočichy, kteří zde mají potřebné podmínky pro život a rostliny s živočichy jsou zde na sobě závislí

         Úkol: vytvoř si pro každé společenstvo jeden obrázek (papír) tak, aby bylo jasné, o jaké společenstvo se jedná, záleží na tvé fantazii, můžeš malovat, lepit nebo obojí

                 - úkol je dlouhodobý, práce si potom vystavíme

 

Pracujte v klidu a pohodě. Pokud něco nestihnete dokončíte ve středu, kdy bude úkolů méně. Mějte se moc hezky, opatrujte se, už se na Vás těším.

 

7.4. POZNÁMKA: Omlouvám se všem, ale u pondělí ČJ do sešitu ne cvičení 2, ale cvičení 3 na str. 64.

                          Také jasem se zase dívala na webové stránky, na kterých děti procvičují a článek se Včelími medvídky tam už není, tak at děti čtou v čítance (viz. úkoly).

      POZOR: pokud chcete ještě jiné stránky najděte: www.skolakov.cz, jsou také krásné, dětem se budou líbit a budou mít změnu.

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
   
© ZŠ Kostelní

Přihlášení